GÖREVLERİMİZ
Hastalarımızın aldıkları sağlık hizmetinden tam olarak faydalanması konusunda yardımcı olmak, hastalar ile sağlık alanında çalışan tüm personelimiz arasındaki ilişkiyi desteklemek ve geliştirmek, hastalarımızın sağlık hizmeti sürecine aktif katılımını sağlayabilmek, hasta ve sağlık çalışanlarımız arasındaki iletişimi, işbirlikçi bir temele dayandırarak, daha etkin ve güvenilir bir hizmet verilmesine yardımcı olmak, hasta hakları ile ilgili başvuru mekanizmalarını oluşturup, işleterek sağlık hizmetleri ortamında iç kontrolü sağlamaktır.
MİSYONUMUZ
Hastanemizde yaşanabilecek hasta hakları ihlalleri ile bunlara bağlı ortaya çıkan sorunların önlenmesi, sağlık hizmetlerinin hasta memnuniyetine uygun ve insan onuruna yaraşır biçimde sunulması ve sağlık hizmetlerinin kalitesinin arttırılmasıdır.
VİZYONUMUZ
Hasta Hakları Birimi olarak, hasta ve hasta yakınlarının memnuniyetini arttırmaktaki kararlılıkla, sağlık hizmetlerindeki mükemmeliyet düzeyine erişmek ve doğru iletişimi sağlayarak, uluslararası standartlarda hizmet vermektir.
Başvurularınız İçin
* Hasta ve yakınları, haklarınız ve hastaların uyması gereken kurallar hakkında danışmak istediğinizde, Hastanemiz Ana Bina Zemin Kat Doğu Blok Asansörleri karşısında bulunan Hasta Hakları Birimine şahsen müracaat edebilirsiniz,
* Sağlık Bakanlığınca oluşturulan Web Sitesi (www.saglik.gov.tr) üzerinden ya da
* Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezinin (SABİM) 184 numaralı telefon hattından yapabilirsiniz.
HAKLARIMIZI NEZAKET VE SAYGI ÇERÇEVESİNDE
ÇALIŞAN HAKLARINI DA İHLAL ETMEDEN ARAYALIM.
SAĞLIKLI GÜNLER DİLERİZ…